.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه جدید سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی


حیات نو: به دنبال تشديد بيمارى بهزاد نبوى در زندان انفرادى و انجام عمل جراحى روى وي، سازمان مجاهدين انقلاب اسلامى‌ايران با صدور اطلاعيه‌اى ضمن دادن هشدار نسبت به حفظ سلامت عضو شوارى مرکزى خود، از همه شخصيت‌هاى روحانى و غيرروحانى کشور که نسبت به نبوى شناخت بلاواسطه دارند درخواست کرد براى آزادى وى تلاش کنند.
در اين بيانيه با اشاره به وضعيت جسمى بهزاد نبوى و نحوه رسيدگى به پرونده اتهامى او آمده است: اين چه جرم و اتهامى ‌است که با گذشت نزديک به چهار ماه هنوز پرونده وى تکميل نشده و به رغم وضعيت جسمى‌نامناسب و نگران‌کننده همچنان بايد در سلول انفرادى نگهدارى شود؟بهزاد نبوى شخصيت ناشناخته‌اى نيست.
چريک مبارز و زندانى قبل از انقلاب، يار ديرين و معتمد شهيد رجايي، شخصيت مورد علاقه و عنايت امام، وزير کابينه‌هاى مختلف بعد از انقلاب، نايب رئيس مجلس شوراى اسلامى‌که از نظر سلامت مالى و پاکى اخلاقى در ميان دولتمردان چهره‌اى شاخص به شمار مى‌رود، امروز به چه اتهامى‌ بايد در آستانه سن هفتاد سالگى در سخت‌ترين شرايط حبس به سر ببرد؟ ما خواهان آزادى فورى بهزاد نبوى هستيم و هشدار مى‌دهيم مسئوليت جان وى بر عهده مسئولان است.
ما از همه مديران و شخصيت‌هاى روحانى و غيرروحانى و بويژه عالمان بزرگ دينى و مراجع معظم تقليد که بسيارى از آنها با آقاى نبوى سابقه همکارى داشته‌اند و نسبت به او شناختى مستقيم و بلا واسطه داشته، در بيگناهى و ديانت و وفادارى او به اسلام و انقلاب ترديدى ندارند، مصرانه مى‌خواهيم براى آزادى وى تلاش کنند.
بيانيه ادامه مى‌دهد: از دلسوزان و علاقه‌مندان به نظام و کسانى که بهزاد نبوى و ياران او نظير مصطفى تاج زاده و فيض‌الله عرب سرخى و محسن ميردامادى و محسن امين‌زاده و صفايى فراهانى و عبدالله رمضان‌زاده را به خوبى مى‌شناسند انتظار نمى‌رود سکوت پيشه کنند.در پايان بيانيه آمده است: عمل به وظيفه شرعي، قانوني، عقلى و وجدانى کمترين انتظارى است که مى‌توان از عالمان دين و دلسوزان متعهد به اصول و ارزش‌هاى الهى و انسانى و مصالح کشور و نظام داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.